News Update :

Θα μας ξαφνιάσει το φινάλε της σειράς «Ζωή της άλλης»

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Η επιτυχημένη σειρά του MEGA «Ζωή της άλλης» κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα, ωστόσο τα γυρίσματα έχουν ολοκληρωθεί και η πρωταγωνίστρια Αθηνά Οικονομάκου εξομολογήθηκε λίγα πράγματα από το φινάλε.



Όσον αφορά την εμπειρία της από τη σειρά η ίδια είπε στο ΤVZάπιγκ: «Κράτησα μια φοβερή εμπειρία που μου έδωσε τα πάντα, με παρακίνησε να πετύχω ότι έχω πετύχει στη δουλειά μου ως τώρα. Ότι μου έχει συμβεί μέχρι σήμερα οφείλεται στην Ξένια. Πρέπει, βέβαια, να πω ότι είχα ένα πολύ καλό υλικό στα χέρια μου για να δουλέψω. Ο ρόλος ήταν ιδιαίτερα αβανταδόρικος και με συνεχείς εναλλαγές. Τι άλλο να ζητήσει ένας ηθοποιός;»

Ακόμα, σχετικά με το φινάλε, δήλωσε: «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το τέλος της σειράς θα είναι εντελώς μη αναμενόμενο. Δεν θα το περιμένει κανείς. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερο κλείσιμο για τη “ζωή της άλλης”».
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.