News Update :

Γιατί παραιτήθηκε από τον Alpha;

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Έντεκα μέρες μετά την παραίτησή του, ο πρώην συνεργάτης του Μες στην Καλή Χαρά εξηγεί αποκλειστικά στο PEOPLE τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.


Γιατί έφυγες από την εκπομπή;

Από την εκπομπή παραιτήθηκα πριν από δύο εβδομάδες. Δηλαδή, το σαββατοκύριακο 29-30 Οκτωβρίου ήταν το τελευταίο που εμφανίστηκα στην εκπομπή και αυτό έγινε επειδή ανακοίνωσα στους υπεύθυνους την απόφασή μου να παραιτηθώ λίγες μέρες πριν. Οπότε, δεν γινόταν να αποχωρήσω δύο μέρες πριν από το live, γιατί ήταν αρκετά νωπό ακόμη. Μέσα στην περασμένη εβδομάδα, όμως, υπήρξαν εξελίξεις σε ό,τι αφορά την παραίτησή μου, μίλησα με τους ανθρώπους του καναλιού και αποφασίσαμε τελικά να λύσουμε τη συνεργασία μας.

Ποιοι ήταν οι λόγοι που σε οδήγησαν σε αυτή την ξαφνική απόφαση;

Οι λόγοι ήταν καθαρά προσωπικοί. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, και αυτό είναι κάτι που δεν κάνω ποτέ στη ζωή μου. Είχα κάποιες διαφωνίες με τους ανθρώπους της εκπομπής –με εκείνους που ήταν εκτός κάμερας– και αφορούσαν στη συνεργασία μας. Αυτές οι διαφωνίες αφορούσαν και εμένα, αλλά και την υπόλοιπη ομάδα μας. Φυσικά, ήταν πολύ έντονες και μάλιστα υπήρχαν από πέρσι.

Όλα αυτά που αντιμετώπιζες τα είπες ποτέ στη Ναταλία; Συζητήσατε την απόφασή σου να αποχωρήσεις; Με όλα τα παιδιά του live έχω την καλύτερη σχέση – και ειδικά με τη Ναταλία Γερμανού . Με τη Ναταλία, μάλιστα, είμαστε πολύ καλοί φίλοι και, ναι, της είχα αναφέρει τον προβληματισμό μου και την απόφασή μου να φύγω από την εκπομπή.

Πολλοί είπαν ότι αυτή σου η απόφαση είχε σχέση και με την παραίτηση του πατέρα σου, Αιμίλιου Λιάτσου, από το Star. Ισχύει κάτι τέτοιο;

Όχι, καμία σχέση. Ήταν δύο διαφορετικά και εντελώς τυχαία γεγονότα.


yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.