Θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι του Μιλάνου
Μοιάζει με καθημερινό βιοπαλαιστή που πάει στη δουλειά του. Όμως δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματική του δουλειά. Που είναι να οδηγήσει και να εκτιμήσει τη σχεδόν τελική μορφή του Honda VR4 Crosstourer πριν περάσει στην παραγωγή.
Το πρωτότυπο είχε εμφανιστεί πέρσι στην EICMA του Μιλάνου με λεζάντα: “το πρώτο Adventure με V4”.
Το Crosstourer φορά τον κινητήρα και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που πρωτογνωρίσαμε στο VFR 1200 F. Μένει να δούμε τις επιλογές της ρύθμισης του κινητήρα για τον διαφορετικό χαρακτήρα του Crosstourer και αν θα παραμείμουν οι ίδιες διαμορφώσεις λειτουργίας στο κιβώτιο DCT. Στο VFR είχε 3: Drive, Sport και Manual, επιλεγόμενες απο σκανδάλες στο αριστερό γκριπ. Το σημαντικότερο μειονέκτξημα του DCT είναι ότι προσθέτει 10kg βάρους στη μοτοσυκλέτα.
Σίγουρα η εμφάνισή του θα δώσει την αφορμή για ατέλειωτες συγκρίσεις με τα Ducati Multistrada, BMW GS και Yamaha Super Tenere, αλλά το Χ-Tourer διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ο V4 και το DCT
0-300.gr
Μοιάζει με καθημερινό βιοπαλαιστή που πάει στη δουλειά του. Όμως δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματική του δουλειά. Που είναι να οδηγήσει και να εκτιμήσει τη σχεδόν τελική μορφή του Honda VR4 Crosstourer πριν περάσει στην παραγωγή.
Το πρωτότυπο είχε εμφανιστεί πέρσι στην EICMA του Μιλάνου με λεζάντα: “το πρώτο Adventure με V4”.
Το Crosstourer φορά τον κινητήρα και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που πρωτογνωρίσαμε στο VFR 1200 F. Μένει να δούμε τις επιλογές της ρύθμισης του κινητήρα για τον διαφορετικό χαρακτήρα του Crosstourer και αν θα παραμείμουν οι ίδιες διαμορφώσεις λειτουργίας στο κιβώτιο DCT. Στο VFR είχε 3: Drive, Sport και Manual, επιλεγόμενες απο σκανδάλες στο αριστερό γκριπ. Το σημαντικότερο μειονέκτξημα του DCT είναι ότι προσθέτει 10kg βάρους στη μοτοσυκλέτα.
Σίγουρα η εμφάνισή του θα δώσει την αφορμή για ατέλειωτες συγκρίσεις με τα Ducati Multistrada, BMW GS και Yamaha Super Tenere, αλλά το Χ-Tourer διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ο V4 και το DCT
0-300.gr