News Update :

Ντέιβιντ Μπέκαμ «Δεν ήθελα ποτέ να γίνω διάσημος»

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ ποζάρει για το εξώφυλλο Βρετανικού περιοδικού
και αποκαλύπτει ποια ήταν τα όνειρά του πριν η δημοσιότητα μπει στη ζωή του.



«Δεν ήθελα ποτέ να γίνω διάσημος. Δεν με ενδιέφερε τίποτα άλλο, εκτός από το να γίνω ένας επαγγελματίας ποδοσφαιριστής» υποστηρίζει στη συνέντευξη ο 36χρονος σταρ του ποδοσφαίρου, ενώ για τις εμφανίσεις του εντός γηπέδου προσθέτει: «Ξέρω ποια είναι τα όριά μου και σε ποιες “φάσεις” του παιχνιδιού μπορώ να παίξω. Έτσι παίζω τα τελευταία χρόνια. Έχω συναίσθηση της ηλικίας μου, της διαφορετικής μου κατάστασης και της θέσης στην οποία παίζω πια».



Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, παρ’ ότι έχει πίσω του μία σημαντική καριέρα στο ποδόσφαιρο, δεν σκέφτεται σε καμία περίπτωση να αποσυρθεί ακόμη: «Αγαπάω ακόμα το να παίζω. Μου αρέσει ακόμα να είμαι μέρος μιας ομάδας. Προς το παρόν, δεν σκέφτομαι να αποσυρθώ για κανένα λόγο» λέει.

yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.