News Update :

Ελένη Φουρέιρα:«Ο Σάκης είναι πολύ ξεχωριστός για μένα»

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για τη συνεργασία της
με τον Σάκη Ρουβά στη σκηνή του «Αθηνών Αρένα», εξηγώντας γιατί εκείνος και η Νατάσα Θεοδωρίδου είναι οι «καλύτερες συνεργασίες» που έχει κάνει.



«Δεν το πιστεύω ακόμα ότι είμαι εκεί! Έχω δουλέψει με αρκετούς καλλιτέχνες, αλλά είναι δύο οι καλλιτέχνες που με έχουν εντυπωσιάσει πάρα πολύ και τους έχω αγαπήσει» είπε αρχικά, εξηγώντας: «Ο Σάκης Ρουβάς δεν είναι απλά ένας πολύ ωραίος άντρας, λαμπερός και τρομερός καλλιτέχνης, είναι και πολύ επαγγελματίας. Δεν το πίστευα όταν το έβλεπα. Και είναι πάρα πολύ καλός άνθρωπος. Μας βοηθάει, μας βλέπει στις πρόβες, λέει, για παράδειγμα “Τα φώτα της Ελένης δεν είναι καλά, να τα φτιάξετε”. Είναι φοβερός. Είναι από τους καλλιτέχνες που έχω αγαπήσει πάρα πολύ. Όλους τους καλλιτέχνες με τους οποίους έχω δουλέψει τους έχω αγαπήσει και έχω πάρει κάτι από αυτούς, αλλά ο Σάκης είναι πολύ ξεχωριστός για μένα. Όπως και η Νατάσα Θεοδωρίδου, που την λατρεύω. Όταν τη γνώρισα, δεν το πίστευα ότι είναι τόσο υπέροχος άνθρωπος και τόσο ακομπλεξάριστη γυναίκα -γιατί είναι πολύ σημαντικό και αυτό. Αυτοί είναι οι δύο καλλιτέχνες που εγώ θεωρώ τις πιο καλές μου συνεργασίες».

yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.