News Update :

Σε ποια θέλει να μοιάσει;

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Καλεσμένη του Φώτη Σεργουλόπουλου και της Μαρίας Μπακοδήμου ήταν το απόγευμα της Τρίτης η Έλενα Παπαβασιλείου, η οποία αποκάλυψε από πού έχει κληρονομήσει την καλλίγραμμη σιλουέτα με τις πλούσιες καμπύλες της.


Στα καλά γονίδια χρωστάει η Έλενα Παπαβασιλείου το αψεγάδιαστο σώμα της, αφού ομολόγησε ότι το έχει πάρει από τη γιαγιά της (με λίγη βοήθεια από τον πλαστικό χειρούργο όπως επιμένουν κάποιοι, αν και εκείνη το αρνείται πεισματικά).

«Έχω το σώμα της γιαγιάς μου. Και τώρα αν τη δεις τη γιαγιά μου, διατηρείται έτσι. Μακάρι να της μοιάσω (…) Όταν μεγαλώσω θέλω να είμαι κι εγώ σαν τη γιαγιά μου» δήλωσε η 32χρονη παρουσιάστρια.


yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.