News Update :

Γ.Αρναούτογλου: «Στα 38 μου μπορώ να ξεχωρίσω τον υγιή από τον αρρωστημένο έρωτα...»

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Σε συνέντευξή του στο "TV Zapping" ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μιλάει για την οικονομική κατάσταση
αλλά και για τον έρωτα. «Ο έρωτας πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και πάντα θα παίζει. Με το πέρασμα του χρόνου αλλάζει ο τρόπος που βλέπει κάποια πράγματα. Γι΄αυτό που ζω σήμερα, για τη σχέση μου μπορώ να σου πω, ότι στα 38 μου μπορώ πια να ξεχωρίσω τον υγιή από τον αρρωστημένο έρωτα> Κάποτε ωριμάζει το μυαλό και συνειδητοποιείς για ποια πράγματα αξίζει στη ζωή σου να στενοχωριέσαι και για ποια όχι». Όσο για το εάν υπάρχει κάτι στην τηλεόραση που δεν το έχει κάνει, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου δίνει τη δική του απάντηση: «Στην τηλεόραση έχω κάνει διαφορετικά πράγματα. Σχεδόν τα πάντα. Θεωρώ πως είμαι νέος, για να κλείσω το κεφάλαιο «τηλεόραση». Έχω ιδέες και σχέδια για το μέλλον. Θα ήθελα να εμφανίζομαι στην τηλεόραση με δόσεις».

markos.tv
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.