News Update :

Αθηνά Οικονομάκου «Το γυμνό με τρομάζει στη δουλειά μου»

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Στη Ναταλία Γερμανού μίλησε η Αθηνά Οικονομάκου το πρωί του Σαββάτου,
καλεσμένη στο «Μες στην καλή χαρά».«»



«Θα μου λείψει η Ξένια!» δήλωσε για το τέλος της «Ζωής της Άλλης» όπου πρωταγωνιστούσε με μεγάλη επιτυχία ενώ μάλιστα αποκάλυψε ότι η παραγωγή της χάρισε τη χαρακτηριστική περούκα που φορούσε για τις ανάγκες του ρόλου.


Για το φινάλε της σειράς, που δίχασε το κοινό, η γνωστή ηθοποιός ξεκαθάρισε: «Έλαβα πολλά σχόλια για το φινάλε. Ο καθένας είναι ανάλογα με τα γούστα του… Εμένα μου άρεσε το φινάλε!», ενώ για την απήχηση που είχε ο ρόλος στο κοινό παραδέχτηκε: «Ήταν μη αναμενόμενο που έγινε συμπαθής η Ξένια». Βέβαια, συνεχίζοντας ανέφερε: «Η πολύ γλυκούλα και πολύ αθώα σαν ρόλος δεν μου αρέσει, αλλά θα ήθελα κάτι κωμικό. […] Ήταν μεγάλο σχολείο αυτά τα δυόμισι χρόνια. Πλέον δεν με φοβίζει τίποτα στον φακό!».


Τι είναι, όμως, αυτό που δεν της αρέσει στη δουλειά της; «Δεν νιώθω άνετα σε μια ερωτική σκηνή. Το γυμνό με τρομάζει πιο πολύ. Στο θέατρο όμως έχει μια πρόοδο, ενώ στην τηλεόραση είναι πιο απότομα. Δεν μου αρέσει! Και με το γυμνό, αν δεν υπήρχε απαραίτητος λόγος, θα έλεγα όχι» τόνισε η ίδια.


Όσο για τις σχέσεις της με τους άντρες είπε: «Δεν μου αρέσουν οι επιθετικοί άνδρες. Εγώ είμαι πολύ του σπιτιού, πολύ συναισθηματική, πολύ δοτική, κλαίω εύκολα… Και ξαφνικά λένε "τι έχει αυτή εδώ;"», συνεχίζοντας: «Δεν υπάρχει περίπτωση, όχι να μιλήσω, ούτε να κοιτάξω έναν άντρα».


Tέλος, δεν απέκλεισε να κάνει οικογένεια και να παντρευτεί «κάποια στιγμή στο μέλλον», ενώ τόνισε ότι «είναι θέμα τύχης να βρεις τον σωστό σύντροφο».

yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.