News Update :

Ανασταστοπούλου- Πηλιχού Γιατί θύμωσαν με την Πάμελα

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Την ενόχλησή τους από τη συμπεριφορά της Πάμελα προς τις ίδιες, όταν εκείνη είχε αποχωρήσει από το «Dancing On Ice»,
εξέφρασαν η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Ιωάννα Πηλιχού που ήταν καλεσμένες στην εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά «OK@Night» το βράδυ της Δευτέρας.



Στο καθιερωμένο παιχνίδι της εκπομπής που γίνεται σε εξομολογητήριο, οι δυο φιναλίστ του σόου χορού στον πάγο, κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα «Με ποιον παίκτη του σόου δεν ήρθατε τόσο κοντά;»: «Ήρθαμε με όλους κοντά, αλλά στην πορεία φάγαμε ξύλο» είπε αρχικά η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και έπειτα πρόσθεσε: «Εγώ έχω πικραθεί πάρα πολύ από την Πάμελα. Θεωρώ ότι ήταν απαράδεκτη η συμπεριφορά της φεύγοντας, γιατί τη στηρίξαμε και οι δυο πάρα πολύ όταν ήρθε. Παρόλο που κανείς δεν θεωρούσε ότι είναι σωστό το γεγονός ότι μπήκε μια παίκτρια που ήξερε να πατινάρει πολύ καλά, της φερθήκαμε πάρα πολύ ωραία και της είπαμε δεν ήταν δίκαιη ούτε για εκείνη η συμπεριφορά κάποιων που εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους με λάθος τρόπο. Φεύγοντας, λοιπόν, μίλησε πάρα πολύ άσχημα τουλάχιστον για μένα στα κανάλια και το βρήκα πολύ άκομψο εκ μέρους της. Και με στενοχώρησε πάρα πολύ».



Η νικήτρια του σόου, Ιωάννα Πηλιχού, συμφώνησε κι εκείνη με τη συμπαίκτριά της: «Κι εγώ θα πω γιατί. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με το να πει κάποιος τη γνώμη του, ακόμα κι αυτή δεν μας αρέσει. Αλλά μου αρέσει να τη λέει όταν κοιτά τον άλλον στα μάτια και όχι πίσω από την πλάτη του. Αυτό μου τη σπάει πάρα πολύ. Οπότε έχει φάει Χ».

yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.