News Update :

Έλενα Παπαρίζου «Κάποτε φορούσα το χαμόγελο. Τώρα γελάω»

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε στην κάμερα του "Πρωινού ΑΝΤ1"
αμέσως μετά την λήξη του «Dancing on Ice» για την συμμετοχή της στο σόου αλλά και για τις αλλαγές που έγιναν στην ζωή της.



Για το πώς πήρε την απόφαση να συμμετάσχει στο DOI η Έλενα Παπαρίζου είπε: «Πολλές φορές λέω καλύτερα να τραγουδάω παρά να μιλάω, αλλά αν έπρεπε να παρουσιάσω την εκπομπή θα είχα τεράστιο πρόβλημα. Στην κριτική επιτροπή ήμουν ο εαυτός μου».



Έχει στόχο να εμφανιστεί ξανά στην τηλεόραση; Η ίδια απάντησε: «Δεν το έχω δει ως επάγγελμα εύχομαι όμως να μου συμβεί ξανά, μου άρεσε η τηλεόραση γιατί δεν προσποιείται κανείς να είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι», είπε η 30χρονη τραγουδίστρια και πρόσθεσε πως «είναι ένα καινούργιο περιβάλλον με ολοκαίνουργιους ανθρώπους» και έχει πολλά πράγματα να κάνει ακόμα.



Αφού η Έλενα παραδέχτηκε πως άλλαξαν αρκετά πράγματα στη ζωή της επειδή η ίδια επέλεξε να αλλάξουν, χαρακτηριστικά τόνισε: «Κάποτε “φορούσα” το χαμόγελο τώρα είμαι το χαμόγελο και γελάω πραγματικά».

yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.