News Update :

Κωνσταντίνος Αργυρός: Αποκαλύπτει τι πραγματικά συμβαίνει με την Κατερίνα Καινούργιου!

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Τελευταίως ένα από τα hot gossip της showbiz ήθελε τον Κωνσταντίνο Αργυρό και την Κατερίνα Καινούργιου
να ζουν έναν πολύ μεγάλο έρωτα. Τι πραγματικά συμβαίνει αλήθεια ανάμεσά τους.

Ο ίδιος ο τραγουδιστής ξεκαθαρίζει τα πράγματα. «Δεν μπορώ να καταλάβω και στο ορκίζομαι δεν ξέρω πώς βγήκε και από πού αυτό το σενάριο» αποκαλύπτει ο Κωνσταντίνος Αργυρός στην Espresso και συνέχισε: «Δεν υπάρχει τίποτα στην πραγματικότητα. Η Κατερίνα, που τη συμπαθώ, έχει έρθει δυο τρεις φορές στο μαγαζί με τον Νίκο Μουτσινά και τη Μαρία Ηλιάκη και βγάλαμε κάποιες φωτογραφίες. Αλλά μέχρις εκεί. Δεν έχω τίποτα με την Κατερίνα Καινούργιου. Είμαι μόνος μου και μόνος μου έκανα ποδαρικό στο σπίτι μου και μακάρι να με διαψεύσεις σε αυτά που σου δηλώνω. Δεν έχω διάθεση αυτήν την εποχή και δεν χρειάζομαι ερωτική αγκαλιά...»


gossip-tv.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.