News Update :

J.Bieber: ”Θέλω να γίνω ο καλύτερος στον κόσμο”!!!

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Ο Justin Bieber είναι μόλις 17 ετών, η νεολαία τον λατρεύει
και εκείνος κάνει ότι περνάει απο το χέρι του για να παραμείνει στην κορυφή!!

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό «V», το pop είδωλο υποστηρίζει πως δεν είναι πια παιδί! Δε διστάζει αν μιλήσει για τα ναρκωτικά, το σεξ και το αλκοολ!!


Μιλώντας για το ποτό, λέει: «Δεν σκοπεύω να γίνω αυτό που θέλουν οι άλλοι. Ούτε πρόκειται να βγω και ν΄αρχίσω να κάνω ξέφρενα parties ώστε να με δουν να πίνω αλκοόλ. Αν θέλω πιω, θα το κάνω ιδιωτικά και με την ησυχία μου. Δεν θέλω ν΄αρχίσω να τραγουδάω για πράγματα όπως το sex και τα ναρκωτικά. Είμαι ερωτευμένος(με τη Selena Gomez), και ίσως όταν μεγαλώσω να ερωτευτώ κι άλλο. Αυτό που με νοιάζει όμως περισσότερο, είναι να με σέβονται όλοι».

Ο 17χρονος pop star,χτύπησε tattoo που «χτύπησε» στο πόδι του, το οποίο απεικονίζει το πρόσωπο του Ιησού και δήλωσε «δεν θεωρώ τον εαυτό μου θρησκευόμενο. Έχω πολύ καιρό να πάω στην εκκλησία. Είμαι ωστόσο πνευματικός. Μ΄αρέσει να μιλάω μόνος μου με το Θεό. Δεν πάω στην εκκλησία για να πάω!»

Ο Justin όσο περίεργο και αν σας φαίνεται παραδέχεται πως λατρεύει το boxing, καθώς ο μπαμπάς του είναι παλαιστής και του έμαθε πώς να το κάνει καλά!!

Τέλος, υποστήριξε «Θέλω να γίνω όσο καλύτερος γίνεται. Ο καλύτερος στον κόσμο. Δεν θέλω ο κόσμος να με θεωρεί ως εφηβικό σύμβολο. Θέλω να γίνω σπουδαίος. Πολλοί άνθρωποι λένε πως με μισούν χωρίς να έχουν ακούσει τη μουσική μου. Ίσως νομίζουν πως έγινα διάσημος απλά επειδή είμαι όμορφος και νέος. Δεν είμαι τυχαία εδώ. Ήρθα για κάποιο λόγο και θα μείνω για μια ζωή!»

Τα σχόλια δικά σας!!

controltv.net
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.