News Update :

Μαντόνα Μιλάει για τον σύντροφό της και για τη Lady Gaga!

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Μαντόνα μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή
του αμερικανικού δικτύου ABC σχεδόν για όλα: Για την καθημερινότητά της, για τη σχέση της με τον 24χρονο Μπραχίμ Ζαϊμπάτ, αλλά και για την Lady Gaga, παραδεχόμενη για πρώτη φορά πως, όταν άκουσε το «Born This Way», σκέφτηκε πως «Αυτό κάτι μου θυμίζει!».


Ακολουθούν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά αποσπάσματα της συνέντευξης:


Για τη Lady Gaga, που πολλοί έχουν κατά καιρούς συγκρίνει με την Μαντόνα:

«Είναι μια πολύ ταλαντούχα καλλιτέχνιδα. Σίγουρα πιστεύω ότι υπάρχουν “αναφορές” σε εμένα μέσα στη δουλειά της. Και κάποιες φορές νομίζω ότι αυτό είναι διασκεδαστικό, κολακευτικό και ωραία εκτελεσμένο. (…) Δεν μπορώ να ενοχληθώ από αυτό, γιατί -προφανώς- την έχω επηρεάσει. (…) Όταν άκουσα πρώτη φορά στο ραδιόφωνο το “Born This Way”, είπα “Αυτό κάτι μου θυμίζει!”».


Η 53χρονη Μαντόνα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής της στην τηλεοπτική εκπομπή "20/20" του τηλεοπτικού δικτύου ABC.

Η απάντησή της όταν ρωτήθηκε ποιο είναι το τελευταίο γεύμα που έφτιαξε εξολοκλήρου μόνη της:
«Δεν νομίζω πως έχω μαγειρέψει ποτέ ένα γεύμα μόνη μου. Όλοι στο σπίτι μαγειρεύουν. Έχω μάγειρα, στην κόρη μου αρέσει να μαγειρεύει, στον γιο μου αρέσει να μαγειρεύει… Οι νταντάδες μαγειρεύουν, ο οικονόμος μου μαγειρεύει, οι οδηγοί μαγειρεύουν, όλοι μαγειρεύουν! Εγώ δεν ξέρω να μαγειρεύω, αλλά κάνω όλα τα υπόλοιπα! Πρέπει δηλαδή να τα κάνω όλα;».

Για τη σχέση της με τον 24χρονο Μπραχίμ Ζαϊμπάτ:
«Δεν το επέλεξα –δηλαδή, δεν έκατσα να γράψω κάπου “Τώρα θα κάνω μια σχέση με έναν νεότερο άνδρα”. Απλά συνέβη. Απλά γνώρισα κάποιον για τον οποίο άρχισα να νοιάζομαι, και αυτός έτυχε να είναι σε αυτή την ηλικία. (…) Δεν θέλω να ζήσω τη ζωή μου μόνη. Μου αρέσει πολύ να είμαι μητέρα. Τα παιδιά μου με γεμίζουν και με εμπνέουν με τόσους πολλούς τρόπους, αλλά θέλω έναν σύντροφο στη ζωή. Και νομίζω ότι όλοι οι άνθρωποι το θέλουν αυτό».

                                            Σε έξοδο με τον 24χρονο Μπραχίμ Ζαϊμπάτ

yupi.gr
Share this Article on :
 

2011-12 © Copyright Newz Galaxy | Το blog σου... 2011 -2012 | Design by Web Solutions ideas | Published by WinMedia | Powered by Newz Galaxy.